Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jan & Astrid - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jan & Astrid - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Jan & Astrid

09 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Na een voorspoedige vlucht en een lange nacht, genoten van een Real Canadian Breakfast bij "the two parrots" leuk he, zijn wij op pad gegaan met de "hop-on hop-off Big Bus, uit ervaring weten wij dat je op deze manier het meest te zien krijgt van de stad. Aangekomen bij de Canada Place Cruise Terminal zagen wij een bekende: de Oosterdam van de Holland America Line en op de valreep, twee zeehonden. Het Stanley Park met de prachtige rozentuinen gezien en het Granville Island waar wij met een watertaxi terecht kwamen. Het weer was geweldig rond de 25 graden. Ook in Vancouver is de politie je beste vriend, wat zijn de mensen hier toch vriendelijk. Vancouver is een hele leuke, compacte stad, leuker als Calgary, wij hebben er van genoten, de eerste dag heel wat meters afgelegd en zeer tevreden afgesloten.

• 09 Juni 2014 - 10:42

Lisa:

Hoi Hoi,

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben in Coevorden.

Hier is het super lekker weer maar zo te zien konden jullie ook wel genieten van het weer.

Nog heel veel plezier en tot de volgende reactie!!

Groetjes,

Sander en Lisa

• 09 Juni 2014 - 16:21

De Frikies:

Hoi,

zo tezien gaat alles goed bij jullie.
    Leuk om weer met jullie mee tereizen.
    De vliegreis hebben wij ook mee gemaakt.
    Dat was heel leuk, een leuke tip voor de terug reis.
    Maar eerst genieten.
    Hartelijke groeten van heel ver weg de Frikies.

• 09 Juni 2014 - 19:11

Yvonne W.:

Het begin is al geweldig om te lezen. Zoals ik ook lees over de vriendelijkheid, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren dan!